چرا جمعیت امام علی منحل شد؟

معاون سازمان امور اجتماعی کشور گفت: انحلال جمعیت امام علی به دلیل انحراف از اساسنامه بود.

به گزارش مملکت آنلاین، زهرا عابدینی، معاون مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در خصوص انحلال جمعیت امام علی گفت: موضوع و تاسیس و نظارت بر فعالیت‌های مردم نهاد توسط وزارت کشور در چارچوب آیین‌نامه مصوب هیئت وزیران مدیریت می‌شود..

وی افزود: بر اساس آیین نامه جدید نحوه نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد اعم از نظارت بر فرآیند تاسیس و فعالیت‌های آنها و تصمیم گیری در مورد تخلفات آنها برعهده شورایی است که این شورا از ۸ نماینده از دستگاه های اجرایی و یک نماینده از شورای عالی استانها به عنوان عضو ناظر و ۴ نماینده منتخب تشکل های ملی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: انحلال جمعیت امام علی هم مراحلی طی کرده  است و به دلیل عدم تمکین به تذکرات شفاهی و کتبی و عدم انحراف از اساسنامه و شفاف نبودن امور مالی، شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد تصمیم به انحلال این جمعیت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر