ذوالفقاری در نشست خبری اعلام کرد؛

استرداد١٥٠٠ زندانی از زندان های پاکستان و عراق با هماهنگی وزارت خارجه

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از استرداد ١٥٠٠ زندانی از زندان های پاکستان و عراق خبر داد.

استرداد١٥٠٠ زندانی از زندان های پاکستان و عراق با هماهنگی وزارت خارجه

به گزارش مملکت آنلاین،  حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در نشست خبری که ظهر امروز در محل وزارت کشور برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروز انقلاب، اظهار داشت: گزارشی را از محورهای مهمی که در طول ۷ سال گذشته در حوزه امنیتی انتظامی وزارت کشور صورت پذیرفته است در این نشست ارائه خواهم داد.

وی ادامه داد: با توجه به اعتبارات که از دولت و مجلس به وزارت کشور تعلق گرفته حدود ۳۰۰ کیلومتر انسداد مرز و ۲۲۷ پاسگاه مرزی افتتاح شد بیش از هزار کیلومتر جاده های بازی ایجاد شد گاز رسانی و آبرسانی به ۳۲۵ پاسگاه مرزی خدمات ارائه شده است. با توجه با اعتباری که تخصیص داده شده است امیدواریم خلا های مرزی شرق کشور نیز پوشش داده شود.

وی درباره صید ترال اظهار داشت: دستورالعملی برای صید ترال به دولت ارسال شده که منافع همه در آن دیده شده است و امیدواریم تصویب شود.

وی افزود: با هماهنگی وزارت خارجه حدود ۱۵۰۰ زندانی که در کشورهای پاکستان عراق و... زندانی بودند استرداد شدند که در اینجا دوران مجازات خود را بگذرانند. همچنین در حوزه مین زدایی حدود یک میلیون هکتار  زمین پاکسازی و در اختیار کشاورزان تعلق گرفت. 


انتهای پیام/

ارسال نظر