۱۲ مبتلا و دو فوتی به کرونای انگلیسی در ایران

فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران از ابتلای ۱۲ نفر به کرونای انگلیسی در کشور خبرداد.

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا زالی  گفت: در حال حاضر راه‌های پیشگیری از ابتلای افراد به ویروس جهش یافته آفریقای جنوبی، انگلیسی، برزیلی یا کالیفرنیایی مانند نوع قبلی ویروس کرونا است.

وی افزود: انتقال و‌ چرخش ویروس از طریق مرز‌ها نیازی به پاسپورت یا مجوز ندارد و ویروس کرونای انگلیسی از طریق افراد به دیگر کشور‌ها منتقل خواهد شد.

فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران خاطرنشان کرد:  در حال حاضر بالغ بر ۱۲ نفر به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا شده که متاسفانه دو نفر از این افراد فوت کرده اند.

زالی افزود: ما با وزارت راه در زمینه رصد مسافران پیگیر مصوبات ستاد ملی بوده تا افرادی که از طریق مرز‌های هوایی، زمینی و حتی دریایی وارد کشور شده کنترل و از آن‌ها تست‌های PCR گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر