کارکنان بخش‌های مراقبت ویژه کووید۱۹ در اولویت تزریق واکسن هستند

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کارکنان بخش‌های مراقبت ویژه کووید۱۹ در اولویت تزریق واکسن هستند.

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ابتدا افرادی که در بخش‌ های مراقبت ویژه کار می‌کنند و ارتباط مستقیم با بیمار دارند در اولویت تزریق خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه محموله‌های بعدی واکسن کرونا در هفته‌های آینده به دست ما می‌رسد، گفت: البته از کشورهای دیگر و همچنین از سبد کوواکس نیز در حال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: واکسیناسیون شروع شود هم، باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

رییسی گفت: شهرهای نارنجی از ۱۸ شهر به ۳۶ شهر رسیده و این هشدار است. شهرهای زرد که ۱۳۰ مورد بود به ۱۷۸ مورد رسیده و از ۳۶۵ شهر با وضعیت آبی به ۲۳۴ شهر رسیدیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: استان‌های هرمزگان، خوزستان، یزد، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی، لرستان باید به دقت مراقب باشند.

رییسی افزود: قرار شد تا پایان سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی سه خدمت که باعث می‌شود مراجعه کننده حضوری داشته باشند را الکترونیکی کنند.

وی گفت: سه استان شمالی گیلان، گلستان و مازندران و همچنین در برخی شهرهایی که مسافر پذیر هستند مثل بندرعباس، قشم، کیش و بوشهر، شیراز و مشهد نیز منع تردد دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر