درخواست ۱۷.۵ میلیون دلاری خبرگزاری‌های بزرگ دنیا برای تبلیغ هفته ای دو دقیقه برای گردشگری ایران

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رشد ظرفیت اشغال هتل‌ها نسبت به سال قبل در فروردین ۴۸ درصد، اردیبهشت ۱۵ درصد، خرداد، مرداد، شهریور، منفی ۵۲، آبان و آذر مثبت ۱۰.۶ و ۱۱.۶ بود.

درخواست  ۱۷.۵ میلیون دلاری خبرگزاری‌های بزرگ دنیا برای تبلیغ هفته ای دو دقیقه برای گردشگری ایران

به گزارش مملکت آنلاین، سیدرضا صالحی امیری روز سه شنبه در نشست مشترک روسای جوامع هتلداران استان ها و مناطق آزاد، سرمایه گذاران و مدیران هتل های زنجیره ای با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: خبرگزاری‌های بزرگ دنیا ۱۷.۵ میلیون دلار برای تبلیغ هفته ای دو دقیقه برای گردشگری ایران مطالبه کردند؛ یعنی حدود یک همت برای یک‌سال باید پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای کاهش هزینه ها تبلیغات متقابل با کشورها انجام دهیم، تصریح کرد: برخی از کشورها مانند عراق پذیرفته اند تبلیغات به صورت تهاتری باشد.

صالحی امیری اضافه کرد: کمترین هزینه ای که برخی رسانه های بزرگ برای تبلیغات از ما درخواست کرده اند هفت هزار و ۳۰۰ دلار است.

نائب رئیس هتلداران کشور و رئیس جامعه هتل‌داران همدان نیز در ادامه جلسه گفت: وضعیت هتل هایی مانند مشهد، قم و کیش مطلوب است؛ اما شرایط هتل‌ها در همه شهرها خوب نیست.

شیروانی افزود: براساس برنامه هفتم توسعه آیین‌نامه جامعه هتل‌داران تغییر کرده است که دارای اشکالاتی مانند تغییر نام «جامعه هتل‌داران» به «انجمن هتل‌داران» است.

وی ادامه داد: با تغییر نام به دنبال کم کردن تولیت هتل‌داران هستند. بهتر است این مشکل با دستور وزیر حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر