نوبخت: اعتبار ۱۰۰۰ پنل خورشیدی جدید به حساب کمیته امداد واریز می‌شود

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اعتبار هزار پنل خورشیدی به حساب کمیته امداد واریز می‌شود گفت: امیدواریم این پنل خورشیدی تا دهه فجر سال آینده وارد مدار شوند.

نوبخت: اعتبار ۱۰۰۰ پنل خورشیدی جدید به حساب کمیته امداد واریز می‌شود

به گزارش مملکت‌آنلاین، محمدباقر نوبخت عصر امروز در آیین بهره‌برداری از هزار و ۳۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان که طی تفاهمنامه سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسید با اشاره به درخواست کمیته امداد برای نصب پنل خورشیدی بر روی پشت‌بام منازل مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: نصب و راه اندازی یک هزار پنل خورشیدی مددجویان کمیته امداد مورد موافقت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تا هفته آینده اعتبار این پنل‌های خورشیدی به حساب کمیته امداد واریز می‌شود گفت: امیدواریم نصب این هزار پنل خورشیدی تا دهه فجر سال آینده عملیاتی شده و به بهره‌برداری برسند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان  به صندوق ضمانت کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: امیدواریم مشکل ضمانت‌های بانکی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) حل شده و برای دریافت وام اشتغالزایی با مشکل ضامن مواجه نباشند.

 در بازدید نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد داده شد که ساختمان نیمه‌کاره شهرداری دوساری تکمیل و و طی چند ماه آینده تحویل داده شود.

لازم به ذکر است دوساری از توابع شهرستان عنبرآباد است که بالغ بر ۵ هزار نفر جمعیت دارد و ساختمان کنونی شهرداری آن بسیار فرسوده و دارای سه اتاق است و ساختمان در حال احداث آن نیمه کاره آن ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مدتی است که به دلیل نبود اعتبار کار آن متوقف شده بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر