محسن هاشمی: تفکرات مختلف باید اجازه حضور در انتخابات را داشته باشند

رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند جلب اعتماد عمومی مردم و گروه های مرجع احتماعی هستیم گفت: تفکرات مختلف باید اجازه حضور در انتخابات را داشته باشند

محسن هاشمی: تفکرات مختلف باید اجازه حضور در انتخابات را داشته باشند

به گزارش مملکت‌آنلاین، محسن هاشمی روز چهارشنبه در مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش با آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: برای جلب اعتماد عمومی مردم و مشارکت مردم در انتخابات باید تمامی گروه های مرجع اجتماعی اجازه حضور در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی را داشته باشد.

وی‌ با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان و بد عهدی برخی از ابرقدرت های و خروج آمریکا از تمام معاهدات بین المللی، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان تخریب اعتماد عمومی مردم نسبت به انقلاب اسلامی است در حالی که اصلی ترین پشتوانه ایران اتکا به مردم و عقلانیت است.

هاشمی ادامه داد: اگر در کشور راه و روش امام خمینی (ره) در جذب اعتماد عمومی اجرا شود و مردم پشت نظام اسلامی ایران اتحاد داشته باشند هیچکدام از توطئه های دشمنان نمی تواند به جایی برسد.

وی با بیان اینکه گروه های مرجع اجتماعی حرکت ها و تنش های اجتماعی را در صحنه های مختلف مدیریت می کنند، تاکید کرد: این گروه ها حلقه واسط بین مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند که باید جایگاهشان به خوبی در جامعه حفظ شود.

هاشمی ادامه داد: افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری هر سال یک انتخابات پر شور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که باید با حفظ گروه های مرجع هر روز بیش از گذشته زمینه حضور حداکثری مردم درصحنه های مختلف حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه همواره پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» از مهمترین راهبردهای نظام اسلامی ایران بوده است، افزود: اگر بخواهیم وضعیت جامعه را به مصداق این شعار مانند سال گذشته نگهداریم باید به معیشت و امنیت مردم توجه ویژه داشته باشیم.

هاشمی یادآور شد: با تامین امنیت و معیشت مردم به عنوان ابتدایی ترین نیاز مردم، شان جامعه حفظ می شود، خدمات رسانی به مردم باید به شکل مطلوبی انجام شود.

این مسئول تاکید کرد: شهرداری تهران به عنوان نهادی که با بسیاری‌ از مردم سر و کار دارد باید نسبت به معیشت، اشتغال و امنیت مردم بی تفاوت نباشد و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کند.

رییس شورای شهر تهران در ادامه به فرهنگ آبروداری ملت ایران در بیان برخی مشکلات اشاره کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز سیاست آبروداری و بازگو نکردن برخی‌ مشکلات وجود دارد ولی این سیاست نمی تواند در بروز بسیاری از بحران ها کارساز باشد.

هاشمی تاکید کرد: سیاست آبروداری و بازگو نکردن مشکلات در بروز بحران باید کنار گذاشته شود و تک تک مشکلات و زمینه ظهور آنها پژوهش شود و راهکار علمی برای آن تهیه شود.

وی با اشاره به حوادث چند ماه گذشته در موضوع گرانی بنزین، ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، شهید شدن افراد در تشییع سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اکراینی اشاره و یادآوری کرد: بجای اتخاذ سیاست آبروداری در این حوادث ناگوار باید ریشه ها و علل آن دنبال شود و راهکار برای جلوگیری از تکرار آن ارائه شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر