فرمانده سپاه: تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات ماهشهر گرفته شد

سردار سلامی گفت: روز گذشته تصمیماتی برای رفع مشکلات ماهشهر گرفته شد و امروز نیز در حاشیه شهر اهواز این کار را خواهیم کرد.

فرمانده سپاه: تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات ماهشهر گرفته شد

به گزارش مملکت‌آنلاین، حسین سلامی پیش از ظهر امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهر اهواز اظهارکرد: تمام گره گشایی‌ها و رفع مشکلات توسط خود ما انجام می‌شد کسی که خارج از این مرزها نمی‌تواند چیزی جز آتش زدن، تخریب، فقر و عقب ماندگی برای ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه اکنون ما در حال پیشرفت هستیم و هر روز چیز جدید می‌سازیم، تصریح کرد: چند دهه قبل وقتی تلویزیون ما گزارش پیشرفت‌های علمی و فنی را اعلام می‌کرد تماماً از خارج مرزها بود اما اکنون هر شب تلویزیون خبری را عنوان می‌کند از پیشرفت‌های ایرانی است.

فرمانده سپاه کل کشور عنوان کرد: به رغم تحریم، تهدید و محاصره از دستاوردهای بزرگی رو نمایی می‌شود که موجب نا امیدی دشمنان و امیدواری مردم ایران اسلامی و دیگر مسلمانان جهان می‌شود.

سلامی بیان کرد: ما امروز بضاعت کمی نداریم باید جبهه سازندگی، رفع محرومیت و فقر را تشکیل دهیم و به جنگ مشکلات برویم و آن را نه کاهش، بلکه از بین ببریم.

وی بیان کرد: روز گذشته تصمیماتی برای رفع مشکلات ماهشهر گرفته شد و امروز نیز در حاشیه شهر اهواز این کار را خواهیم کرد و همه اینها ادامه خواهیم داد.

منبع: مهر

ارسال نظر