اعطای تسهیلات به بازنشستگان با بازپرداخت پنج ساله

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ادامه سیاست «خدمت ادامه دارد» صندوق بازنشستگی کشوری و بر اساس تفاهم نامه با یکی از بانک ها، تسهیلاتی با دوره بازپرداخت پنج ساله به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

اعطای تسهیلات به بازنشستگان با بازپرداخت پنج ساله

به گزارش مملکت آنلاین از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «جعفر امیرآبادی زاده» با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران اظهار داشت: بر اساس مندرجات این تفاهم نامه، این بانک متعهد شده است تا بسته تسهیلاتی بازنشستگان و موظفین صندوق در سال ۱۴۰۳ را با رشد بیش از ۱۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته، با نرخ سود سالانه ۴ درصد و افزایش اقساط بازپرداخت از ۳۶ قسط به ۶۰ قسط به بازنشستگان این صندوق ارائه کند.

امیرآبادی زاده افزود: بانک متعهد شده تا به اعطای انواع اعتبار با اولویت ابزار زنجیره تامین ازجمله کارت اعتباری رفاهی متصل به اوراق وام مبادرت نماید. همچنین خرید انواع خدمات و محصولات شرکت های طرف قرارداد، تامین مالی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای بازنشستگان و همچنین خدمت رسانی شرکت های زیرمجموعه بانک صادرات به بازنشستگان ازجمله مفاد این تفاهم نامه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه خدمات رفاهی و معیشتی این صندوق همچنان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: این تفاهم نامه هفته گذشته با بانک صادرات ایران منعقد شده تا در سال ۱۴۰۳ بتوانیم در راستای حمایت از معیشت بازنشستگان عزیز تسهیلات بهتری را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر