کارمندان دولت ۱۵ درصد کاهش می‌یابد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: به موجب مصوبه کمیسیون، دولت مکلف شد تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندان خود را تا ۱۵ درصد کاهش دهد و همه دستگاههای وابسته به یک وزارتخانه و دستگاههای تابعه در استانها و شهرستانها در هم تجمیع و به یک اداره کل تبدیل شوند.

کارمندان دولت ۱۵ درصد کاهش می‌یابد

به گزارش مملکت آنلاین، محسن زنگنه در توضیح جلسه روز دوشنبه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: این کمیسیون در این جلسه موارد مربوط به فصل اصلاح ساختار اداری برنامه هفتم را مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه افزود: به موجب مصوبه کمیسیون، دولت مکلف شد تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندان خود را تا ۱۵ درصد کاهش دهد. همچنین مقرر شد همه دستگاههای وابسته به یک وزارتخانه و دستگاههای تابعه در استانها و شهرستانها در هم تجمیع شوند و عملا دستگاه‌ها به یک اداره کل تبدیل شوند.

زنگنه تاکید کرد: همچنین کمیسیون مصوب کرد که هرگونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات و ... مشروط به تایید سازمان اداری و استخدامی شود و دستگاهها رأسا نمی‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

وی با اشاره به مصوبه کمیسیون در زمینه فعالیت سازمان انرژی اتمی، تاکید کرد: در این بخش مقرر شد تا دولت منابع مورد نیاز برای تامین برق مورد نیاز انرژی هسته ای در طول برنامه هفتم را از محل تهاتر نفت تامین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر