روز نسبتا شلوغ فرمانداری تهران در روز چهارم ثبت نام‌ها

ستاد انتخاباتی فرمانداری تهران در روز چهارم ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی دور یازدهم مجلس شورای اسلامی نسبت به سه روز گذشته، روز نسبتا شلوغ تری را از جهت حضور چهره‌های سیاسی پشت سر گذاشت.

روز نسبتا شلوغ فرمانداری تهران در روز چهارم ثبت نام‌ها

به گزارش مملکت‌آنلاین، مرتضی آقا تهرانی که سه شنبه  در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حاضر و عنوان کرده بود برای ثبت نام آمده، امروز مجددا برای ثبت نام در فرمانداری تهران حضور پیدا کرد وی علت حضورش را نقص  مدارکش و عدم تکمیل روند ثبت نام اعلام کرد.
 
ابوالفضل سروش نماینده فعلی مجلس نیز از جمله چهره‌های سیاسی بود که اوایل صبح به فرمانداری تهران مراجعه کرد اما  با وجود آنکه برای ثبت نام در فرمانداری حضور یافت اما حاضر نشد با خبرنگاران  در این مورد گفت‌وگو کند.

بهروز بنیادی از مراجعینی بود که هم در حال حاضر نمایندگی مردم در مجلس را بر عهده دارد و هم برای دور آتی خواهان شرکت در انتخابات است.

محمد رضا خباز استاندار خراسان شمالی، جاوید قربان اغلو سفیر سابق ایران در کنیا، ابوالفضل زهره وند سفیر پیشین ایران در ایتالیا، مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، عزت الله تالار پشتی نماینده ادوار مجلس ، محمد صادق کوشکی و داریوش قنبری از جمله دیگر چهره های سرشناسی بودند، که امروز به فرمانداری تهران آمدند و برای ثبت نام در انتخابات مجلس اقدام کردند.

محمد رضا خباز استاندار خراسان شمالی  نیز که سابقا نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی بوده بعد از ثبت نام برای نمایندگی مردم تهران اظهار کرد: معتقدم هر چه از عمر مجلس گذشته مجلس شورای اسلامی ضعیف تر شده است. بنابراین اگر با همکاری مردم رای بیاوریم، می‌توانیم با همکاری سایر نمایندگان تلاش کنیم تا مجلس به جایگاه اولیه برگردد، همانطور که امام فرمودند مجلس در راس امور است، باید به معنی واقعی مجلس در راس امور قرار بگیرد.

مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان  خودرو  نیز به عنوان چهره اقتصادی که می‌خواهدبخت خود را در انتخابات آتی مجلس از تهران بیازماید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلسی که اقتدار نداشته باشد، نماینده آن متهم می‌شود، افزود: مجلسی که با مدیرعامل خودروسازی پشت پرده مراوده دارد یا بعدا معلوم می‌شود که به اسم اشتغال و تولید نمایندگی گرفتند یا چک‌های فلان شرکت را پاس کردند و یا با اعمال نفوذ قرارداد شرکت خارجی را تحمیل کردند، اقتداری ندارد. مگر مردم نماینده به مجلس می‌فرستند که این کارها را بکنند؟ نمایندگان مجلس موظف هستند آنچه که لیاقت مردم هست را فراهم کنند؛ آن هم از طریق قانونگذاری و نظارت قاطعانه به عملکرد دولت.

محسن کوشکی   هم بعد از ثبت نام در انتخابات گفت : مجلس فعلی را شاید بتوان گفت که ضعیف‌ترین مجالس تاریخ جمهوری اسلامی و به مراتب بدتر از مجلس ششم است. مجلس ششم می‌دانست که چه می‌خواهد انجام دهد و در آن قدرتمند ظاهر می‌شد؛ ولی مجلس کنونی بسیار ضعیف است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر