خزعلی: اشتغال پایدار برای ۳ هزار زن سرپرست خانوار

معاون رئیس جمهور گفت: در ۲۱ استان و در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌ محور برای بیش از ۳ هزار زن سرپرست خانوار اشتغال ایجادشده است.

خزعلی: اشتغال پایدار برای ۳ هزار زن سرپرست خانوار

به گزارش مملکت آنلاین، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به بازدید خود از سازمان تأمین اجتماعی از کاهش حدود ۲۵ درصدی بیمه بیکاری به عنوان یکی از نشانه‌های سرعت گرفتن اشتغال در کشور سخن گفت و تاکید کرد: حرکت دولت در اشتغال‌زایی بسیار خوب و قابل تحسین است.

وی افزود: در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌محور، در ۲۱ استان برای بیش از سه هزار زن سرپرست خانوار ایجاد اشتغال شده است. البته این معاونت وظیفه ستادی در برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت را برعهده دارد و امور اجرایی آن از طریق استانداری‌ها و با همکاری نهادهای مردمی انجام می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به نقش کلیدی بانوان و مادران در ایجاد فرهنگ کار و زمینه‌سازی تولید به صورت مستقیم و غیرمستقیم خاطرنشان کرد: رشد جمعیت از عوامل مهم پایداری و استمرار تولید است؛ لذا به نیروی کار چه از جهت کمی و چه کیفی به عنوان مهم‌ترین مؤلفه قدرت و رشد اقتصادی باید توجه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر