فعالیت ۵۰ هزار پایگاه جذب فطریه در سراسر کشور

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از فعالیت ۵۰ هزار پایگاه جذب فطریه در سطح کشور خبر داد.

فعالیت ۵۰ هزار پایگاه جذب فطریه در سراسر کشور

به گزارش مملکت آنلاین، حبیب‌اله آسوده با بیان اینکه در راستای جمع‌آوری فطریه این تعداد پایگاه جذب فطریه در سطح کشور فعال است، اظهار کرد: این پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه از طرف شورای زکات استان در محل برگزاری مراسم عید فطر مستقر هستند.
وی با اشاره به اینکه تمامی پایگاه‌ها باید دارای مجوز شورای زکات شهرستان یا استان باشند و هر پایگاه باید برای دریافت فطریه عام، فطریه سادات و کفاره عمد و غیرعمد تجهیز شده باشند، گفت: از شب قبل از روز عید فطر تا بعد از مراسم در سراسر کشور پایگاه‌ها مستقر هستند. همچنین تعدادی از پایگاه‌ها در دو روز تعطیلی عید در معابر جهت دریافت فطریه مستقر خواهند بود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همچنین درباره روش‌های پرداخت فطریه به صورت برخط خاطز نشان کرد: شهروندان می‌توانند فطریه عام خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۸۳۳، فطریه سهم سادات را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۱۱۵، کفاره عمد را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۶۶۶ و کفاره غیرعمد خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۴۰۷ واریز کنند.
وی افزود: همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* و کد دستوری #۱۲* که از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین فعال می‌شود و از دیگر روش‌های پرداخت فطریه و کفاره است.

انتهای پیام/

ارسال نظر