نیم میلیون مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده است

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش ۵۱۳ هزار و ۳۲۹ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا ، ۱۰ درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.

نیم میلیون مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده است

به گزارش مملکت آنلاین، سید سعید مقدم‌زاده جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمارها تا 2 فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه ۵۱۳ هزار  و ۳۲۹ نفر در قالب ۱۳۰ هزار و ۷۹۹ خانواده بوده است.

وی افزود: میزان پذیرش تاکنون به ۸۱۸ هزار و ۸۷ نفر - روز رسیده و آمارها در حال افزایش است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش به مراکز آماده شده برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: ۴۰۵ مرکز آموزشی، رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه با ۳۰۰۰ سوییت و ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان با ظرفیت ۲۰۰۰ اتاق برای اسکان آماده شده‌اند.

مقدم‌زاده افزود: ۵۷ هزار و ۶۵ کلاس درس در ۷۲۲۶ مدرسه مهیا شده‌اند و در شرایط خاص به تعداد مدارس و کلاس‌های درس افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا ، ۱۰ درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شده که در این میان استان مازندران با ۶۰ مرکز جدید اسکان میزبان مسافران نوروزی بوده است. 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین شش استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران را اعلام کرد و گفت: فارس، خراسان رضوی، اصفهان، بوشهر، خوزستان و هرمزگان به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته اند.

به گفته مقدم زاده در میان شکایات ثبت شده در سامانه ۰۹۶۲۹ مسافران نوروزی، هیچ شکایتی از ستاد اسکان آموزش و پرورش ثبت نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر