منابع آگاه: بازداشت چند نفر در خصوص رفتار زشت و خشن با یک مادر

به دنبال انتشار تصاویری از برخورد نامناسب با زنی در مقابل یک مدرسه در تهران و اعلام پلیس برای رسیدگی به این موضوع، پیگیری‌ها حاکی ازشناسایی و بازداشت چند نفر در این رابطه است.

منابع آگاه: بازداشت چند نفر در خصوص رفتار زشت و خشن با یک مادر

به گزارش مملکت آنلاین، روز چهارشنبه و درپی اعلام مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در چند مدرسه تهران، والدین برخی از این افراد در اطراف مدارس حضور پیدا کردند. در این میان تصویری از رفتار نامناسب مردی با یکی از زنان حاضر در اطراف یکی از مدارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ادعا شد که این زن والدین یکی از دانش‌آموزان است. درپی انتشار این ویدئو، دفتر سخنگوی فراجا از پیگیری جدی این موضوع خبر داد.
در این اطلاعیه که شب گذشته منتشر شد، پلیس اعلام کرده بود که « کارکنان پلیس هیچ نقشی در آن حادثه نداشته‌اند و فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از رخ داد مذکور، تیمی از افسران حرفه‌ای پلیس را مامور پیگیری چند و چون آن حادثه کرده است».

امروز نیز وزیر کشور در نامه‌ای به فرمانده فراجا بر پیگیری این موضوع تاکید و خطاب به سردار رادان گفت: «به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام کنید».

حالا تازه‌ترین پیگیری‌ها از منابع خبری و مطلع حاکی از آن است که با اقدام اطلاعاتی انجام شده، چند نفر در این خصوص شناسایی و بازداشت شده‌اند و تحقیقات در این باره در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر