تغییر ساعت برخی مدارس کشور

ساعت کاری برخی مدارس کشور تغییر کرد.

تغییر ساعت برخی مدارس کشور

به گزارش مملکت آنلاین، ساعت مدارس برخی شهرها تغییر کرد.

ساعت آغاز فعالیت مدارس استان همدان اعلام شد

در اطلاعیه اداره اطلاع رسانی آموزش‌ و پرورش استان همدان آمده است: با توجه به نامه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان و به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان از ساعت آموزشی از روز شنبه هشتم بهمن ماه ساعت آغاز فعالیت مدارس در سطح استان از ساعت ۸.۱۵ خواهد بود.

این اطلاعیه می افزاید: در این ساعت آموزش در مدارس ابتدایی در نوبت صبح از ساعت ۸.۱۵ دقیقه تا ۱۲.۳۵ و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۳ الی ۱۷.۲۰ دقیقه خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ساعت آموزش در مدارس دوره اول متوسطه نوبت صبح از ساعت ۸.۱۵ تا ۱۲.۳۵ و دوره دوم متوسطه از ۸.۱۵ تا ۱۴.۲۰ و همچنین مدارس متوسطه اول در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۷.۲۰ دقیقه است.

این اطلاعیه می افزاید: زمان فعالیت تمامی مراکز پیش‌دبستانی در نوبت صبح از ساعت ۸.۱۵ تا ۱۱.۴۵ و در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۶.۳۰ دقیقه خواهد بود.

مدارس الیگودرز امروز شنبه با ۲ ساعت تاخیر فعال می شوند

رضا عزتی جمعه شب به رسانه ها اعلام کرد: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری لرستان نحوه فعالیت آموزشی مدارس استان شنبه طبق روال عادی برگزار می شود و تنها در شهرستان الیگودرز فعالیت مدارس نوبت صبح ابتدایی و پیش دبستانی از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر