در پی قبوض عجیب گاز در الیگودرز، دادستان دستور بررسی داد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: قبوض نامتعارف گاز در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز موجب گلایه برخی شهروندان شده بود که تا بررسی مجدد دستور توقف پرداخت گازبها در این شهرستان ها صادر شد.

در پی قبوض عجیب گاز در الیگودرز، دادستان دستور بررسی داد

به گزارش مملکت آنلاین، داریوش شاهون وند بیان کرد: پس از پیگیری های انجام شده و برگزاری جلساتی در این خصوص و مکاتبات انجام شده با شرکت گاز لرستان پرداخت این قبوض فعلا جهت بررسی های بیشتر متوقف شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی پرداخت اینگونه قبوض برای مشترکان سنگین است و نیازمند بررسی بیشتر خواهد بود.

رییس اداره گاز شهرستان ازنا نیز با تایید صدور قبوض میلیونی برای برخی شهروندان به خبرنگار ایرنا گفت: سال های قبل هم شاهد این نوع قبض ها بوده ایم و احتمال خرابی کنتور و یا اشتباه انسانی در صدور این نوع قبض گاز هم حدود صفر است.

ابراهیمی اظهار کرد: بطور مثال اگر در منزلی چهار بخاری بزرگ با درجه بالا مدام روشن باشد حدود معادل این اعداد، گازبها صادر می شود.

وی در عین حال گفت که مشترکین که نسبت به بهای گاز مصرفی اعتراض دارند به اداره گاز مراجعه کنند تا بررسی شود.

به گفته وی در صورتی که مصرف گاز شهروندان از حدود ۹۰۰ متر مکعب به بالا باشد میزان گازبها تصاعدی و ۶ هزار تومان برای هر متر مکعب محاسبه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر