مدارس این استان‌ها ۲۶ دی‌ماه تعطیل است

به گزارش مملکت آنلاین، مدارس سه استان فردا دوشنبه غیرحضوری شد.

استان آذربایجان‌شرقی

بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مدارس استان در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در نوبت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه امتحانات داخلی مدارس برابر برنامه اعلامی قبلی مدارس به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

استان قزوین

با توجه بارش برف و برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، کلاس‌های آموزشی تمامی مدارس استان قزوین تا پایان هفته تعطیل است.

براساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین، با توجه بارش برف و برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، کلاس‌های آموزشی تمامی مدارس استان قزوین تا پایان هفته، غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد و حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

بنابر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، تمامی امتحانات داخلی استان قزوین، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه لغو شد و فقط امتحانات هماهنگ استانی و هماهنگ کشوری، مربوط به مدارس آموزش از راه دور بزرگسالان، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه برگزار خواهد شد.

کانون‌ها، سالن‌های ورزشی، دارالقرآن ها، موسسه‌های آموزش زبان و مراکز آموزش علمی آزاد و هر موسسه‌ای که از آموزش وپرورش مجوز گرفته‌ تا پایان هفته غیرحضوری خواهند بود.

استان کردستان

آموزش و پرورش استان اعلام کرد که تمامی مدارس مقطع پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در سطح شهرها و روستاهای استان ـ در هردو شیفت تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در اطلاعیه غیرحضوری شدن مدارس استان کردستان آمده است که، به اطلاع دانش‌آموزان عزیز، فرهنگیان محترم و اولیای گرامی می‌رساند، به دلیل برودت هوا و اختلال  در تردد به دلیل لغزندگی معابر به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان در روز دوشنبه ۲۶دیماه ۱۴۰۱تمامی مدارس روستایی در همه‌ی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردد.

همچنین تمامی مدارس مقطع پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در سطح شهرهای استان ـ در هردو شیفت تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.
یادآوری می‌گردد که امتحانات نهایی طبق برنامه زمان‌بندی برگزار می‌گردد.
همانگونه که در اطلاعیه قبلی اعلام شده بود، ادارات، نهادها، بانک ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان ساعت ۹ صبح شروع به کار خواهند کرد.
ساعت شروع به کار مجتمع‌های قضایی سطح استان ٨:۳۰ صبح می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر