یکی از اهداف دانشگاه آزاد تقویت تشکل‌های دانشجویی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به بیان اینکه هدف ما تقویت تشکل‌های دانشجویی است، گفت: اگر تشکل‌های دانشجویی نباشند، رشد اجتماعی اتفاق نمی افتد و دانشجو آماده نقش آفرینی بعد از دانشگاه نمی‌شود.

یکی از اهداف دانشگاه آزاد تقویت تشکل‌های دانشجویی است

به گزارش مملکت آنلاین، دکتر فرزاد جهان بین در مراسم روز دانشجو که در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است اظهار کرد: سیاست قطعی معاونت فرهنگی و دانشجویی تقویت تشکل های دانشجویی اعم از بسیج دانشجویی، نشریات، کانون و ... است. 

وی با بیان اینکه ما تشکل‌ها را زینت المجالس نمی‌دانیم، اضافه کرد: در این زمینه فعالیت های زیادی صورت گرفته و در سه سال گذشته تغییر، اصلاح رویکرد و ساماندهی تشکل‌های دانشجویی از جمله برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی بود. اگر تشکل های دانشجویی نباشند رشد اجتماعی اتفاق نمی افتد و دانشجو آماده نقش آفرینی بعد از دانشگاه نمی شود.

دکتر جهان بین با ارائه گزارشی از عملکرد تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر ۱۱۲ هزار دانشجو در  ۱۴۱ تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کنند. همچنین ۴۶ تشکل دانشجویی جدید نیز موافقت اصولی دریافت کرده اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از حذف بروکراسی، تسریع تأسیس تشکل ها، مدیریت و هدایت بودجه از سمت ستاد به صف در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.  

دکتر جهان بین تأکید کرد: امسال یکی از پرشکوه ترین مراسم‌های بزرگداشت ۱۶ آذر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که نشان از حیات و زنده بودن دانشگاه و تشکل ها است. 

در این مراسم، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های مختلف این دانشگاه از واحدهای مختلف در سراسر کشور هر کدام در جایگاه سخنرانی قرار گرفتند و هر کدام به مدت ۴ تا ۵ دقیقه مقابل مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانی و مشکلات خود را بازگو کردند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر