جام‌جم: بی‌حجابی مسافران در فرودگاه‌ها و پروازها بیشتر شده است

جام جم نوشت: روند بی‌ حجابی مسافران‌ در فرودگاه‌ها و پروازها گسترش یافته است.

جام‌جم: بی‌حجابی مسافران در فرودگاه‌ها و پروازها بیشتر شده است

به گزارش مملکت آنلاین، برابر اخبار واصله در هفته‌های اخیر و مطابق اقدام هماهنگ شده و خودسرانه میان برخی مهمانداران و کرو پرواز ، در ابتدای سفر که طبق پروتکل‌ها نسبت به رعایت پوشش اسلامی تذکر داده می‌شد، حذف شده است.

مطابق این خبر به عنوان نمونه در اقدامی خودسرانه مهمانداران شرکت هواپیمایی (ک) با حمایت برخی مسئولان این شرکت یادآوری پروتکل حجاب در پروازها را حذف کرده اند. پیشتر برخی مهمانداران هواپیمایی (الف) نیز اقدام مشابهی را صورت داده بودند.

گسترش بی حجابی مسافران‌ در فرودگاه ها و پروازها منجر به نابسامانی اخلاقی، القاء «کوتاه آمدن نظام از موضع حجاب» و اعتراض شدید اقشار مختلف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • موحد ارسالی در

    تا گشت ارشاد دوباره برنگرده و برخورد فیزیکی و تعزیری و کیفری صورت نگیره مطمئن باشید وضعیت حجاب نه تنها درست نمیشه بلکه روز به روز خراب تر میشه.الان تقریبا میشه گفت دیگه چیزی به نام حاکمیت اسلام و فقه در ایران عملا وجود نداره!! اینها نتیجه عملکرد ضعیف و سست حکومت و تساهل و تسامح احمقانه است.اوایل انقلاب شعار اسلام ناب محمدی می‌دادیم و از اسلام آمریکایی برائت می‌جستیم ولی الان دقیقا دچار همون اسلام آبکی و آمریکایی شدیم که اوایل انقلاب ازش برائت می‌جستیم!!