رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی: راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند به انعکاس صدای ملت تبدیل شود

سید نظام الدین موسوی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مردم بزرگ ترین سرمایه انقلاب و نظام اسلامی هستند.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی: راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند به انعکاس صدای ملت تبدیل شود

به گزارش مملکت آنلاین، نخستین جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی ۷ آذر ۱۴۰۱ با حضور مسئولین کمیته‌ها و نمایندگان دستگاه‌های عضو این ستاد در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

موسوی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در ابتدای این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابت انتصاب مسئولیت ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی،  با ارائه تحلیلی از شرایط روز کشور گفت: ملت بزرگ و بصیر ایران امروزه با جنگ ترکیبی پیچیده ای مواجه است و در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت پاسداشت دهه فجر، آرمان ها و ارزش‌های انقلاب در سال جاری افزود: انقلاب اسلامی ایران و همه مناسبت‌هایی که به این تحول بزرگ تعلق دارند، از چنان عظمتی برخوردارند که اگر سال‌های سال به آن پرداخته شود، باز هم ناگفته‌هایی دارد که می بایست در راستای عمل به جهاد تبیین به آن پرداخته شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷، در کویر استبداد زده و استعمارگزیده‌ی قرن بیستم در منطقه غرب آسیا و روزگاری که دو بلوک شرق و غرب، عالم را بین خود تقسیم کرده بودند، یک تجدید حیات انسانی و معنوی برای بشریت بود که اندیشه و آرمان جدیدی را پیش روی بشر قرار داد و یک مسیر نورانی را ترسیم و ایده‌هایی را به جهان ارائه کرد که بعد از ۴۴ سال، به دلیل تاثیرگذاری آن در منطقه مورد دشمنی و کینه توزی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هم دشمنان و هم دوستان در برابر عظمت ایران و انقلاب خضوع می‌کنند، خاطرنشان کرد: حرکت‌های استقلال طلبانه و ضد استعماری در نیمه دوم قرن بیستم، کم نبوده است ولی ضریب تاثیرگذاری هیچ یک از آنها به اندازه انقلاب اسلامی ایران نبوده و نفوذ جغرافیایی و معنوی انقلاب اسلامی و دوام آن بیشتر از سایر انقلاب‌ها در منطقه و جهان است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: به همین دلیل است که این فرهنگ سیاسی و اجتماعی هر ساله، باید زنده نگه داشته شود و ما موظف هستیم، این شعائر و  ارزش‌ها را زنده و پویا نگه داشته و پاس بداریم.

وی در مورد شرایط روز و اهمیت برگزاری مراسم پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال وظیفه و انگیزه ما در گرامیداشت آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مضاغف است. در چند ماه اخیر، ملت و کشور ایران با یک جنگ ترکیبی تمام عیار روبرو شده است. البته انقلاب ایران همیشه در معرض دشمنی ها قرار داشته و این مقابله از روزهای اول پیروزی و حتی قبل از پیروزی ظاهری انقلاب نیز وجود داشته و همچنان هم ادامه دارد.

موسوی افزود: فتنه‌ی برنامه‌ریزی شده توسط جریان غرب گرا و غرب زده در این ایام، با فتنه های قبلی متفاوت است و دشمنان ایران جنگ رسانه‌ای عظیمی در سراسر دنیا، علیه ملت و کشور ما به راه انداخته اند که برخی آن را به جنگ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و امنیتی علیه ایران تعبیر می کنند و تحرکات نظامی نیز تا کنون به دلیل قدرت بازدارندگی ایران، ناکام و ناکارآمد بوده و دشمن نمی تواند به این حوزه ورود پیدا کند.

وی گفت: دشمنان امروز به دنبال بازتولید یک انقلاب جعلی و کاریکاتوری علیه انقلاب اسلامی ایران هستند و از انواع روش ها و توطئه ها بهره برده‌اند، اما نظام با هوشیاری مردم عزیز و پیروی از رهنمودهای رهبری در برابر همه این فتنه‌ها ، مقاومت کرده و و آن را خنثی کرده است. 

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: بدون اغراق می توان گفت، بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی مردم هستند و تلاش دشمن این است که انگیزه، امید و ایمان مردم و هرآنچه ، مظهر انسجام ملی است را کمرنگ کنند، تا همدلی و اتحاد ملت ایران دچار تزلزل شود و امید مردم تضعیف شده و جامعه دچار گسست و شکاف گردد. در چنین شرایطی وظیفه ما مضاعف و لازم است در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گام‌های موثری را در این خصوص برداریم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند به انعکاس صدای مردم و ملت ایران تبدیل شود

موسوی با بیان اینکه برنامه ریزی سال‌های گذشته مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تحت تأثیر ویروس کرونا قرار داشت، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری می‌تواند به انعکاس صدای مردم و ملت ایران تبدیل شود و انتظار داریم با برنامه ریزی دقیق و منسجم و اهتمام تمامی دستگاه‌های عضو این ستاد، مراسم ویژه و باشکوهی را برگزار نماییم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز تاکید فرمودند که صدای مردم را بشنوید و صدای رسای ملت ایران باید در ۲۲ بهمن سال جاری بلندتر از همیشه شنیده شود.

دشمن جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است

وی با اشاره به اینکه دشمن جوانان، نوجوانان و زنان جامعه را هدف قرار داده است، گفت: در ایام دهه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، باید فضا را برای مشارکت تمامی مردم به ویژه جوانان و نوجوان و همراهی آنان فراهم کنیم و با یاری خداوند و همدلی مردم، نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: این کار، بدون مشارکت و همدلی و حضور همه دستگاه‌ها و ملت غیور ایران امکان پذیر نیست و امیدواریم با کمک همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم شاهد برگزاری برنامه‌های این ایام باشیم.

در ابتدای این جلسه، حکم انتصاب سید نظام الدین موسوی به سمت رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی که از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صادر شده است قرائت و به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر