عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

استقرار نظامی ولایی مهمترین دستاورد انقلاب است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استقرار نظامی ولایی و اسلامی بدون وابستگی به غرب و شرق مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

استقرار نظامی ولایی مهمترین دستاورد انقلاب است

به گزارش مملکت آنلاین، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر روز چهارشنبه در جمع راهپیمایان قزوین در محل تپه نورالشهدا اظهارداشت: به کوری چشم دشمنان این انقلاب همچنان در مسیر ارزشها با صلابت گام بر می دارد و به اهداف بلند خود خواهد رسید.

مظفر تصریح کرد: این اتقلاب امروز توانسته دستاوردهای بزرگی برای ما داشته باشد البته دشمنان نگذاشتند آرمان های بلند ما شکل بگیرد و از روزهای آغازین انقلاب توطئه ها را طرح ریزی کردند تا به نظام آسیب بزنند اما این قیام مردم همچنان دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی بیان کرد: سرنگونی رژیم ستم شاهی بزرگترین دستاورد این انقلاب است که بساط یک حکومت مستبد و ظالم را برچید و مردم را از شر حکومتی که بین پدر و پسر تقسیم شده بود خلاص کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تاسیس جمهوری اسلامی حرکت جدیدی بود که بر اساس اسلامیت و جمهوریت پایه ریزی شد و امروز الگوی دیگران شده است.

مظفر اظهار داشت: استقرار نظامی ولایی از دیگر دستاوردهای این انقلاب بزرگ بود که توانست پس از 1400 سال آرزوی حکومت ولایت را جامه عمل بپوشاند و امام به پشتوانه ملت توانست سیستمی غیر دینی را در مسیر قطار ولایت قرار دهد و ولایت را مستقر کند.

وی اضافه کرد: استقلال نظام از دیگر دستاوردهای نظام است و تنها انقلابی که با شعارنه شرقی و نه غربی شکل گرفت همین نظام بود که بدون وابستگی خود را اثبات کرد و امروز به نقطه درخشانی در جغرافیای زمین تبدیل شده و موجب امید ملل مظلوم جهان شده است.

مظفر اقتدار نظام را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و یادآورشد: امروز ایران اسلامی با اقتداری مثال زدنی مانع رسیدن استکبار به اهداف ستمگرانه اش شده و همه دیده اند که آمریکا اقتدار گذشته را ندارد و ایران در افول این قدرت نقش مهمی ایفا کرده است.

وی بیان کرد: باید بپذیریم که در اقتصاد و پیاده شدن عدالت نتوانستیم انتظار مردم را برآورده کنیم که در این ضعف نوع مدیریت ها نقش داشته که باید آن را اصلاح کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در شرایط کنونی باید با اصلاح اشتباهات گذشته و بهره گیری از مدیران متعهد به داخل اتکا کنیم و چشم به بیگانگان نداشته باشیم تا مشکلات کاهش یابد.

در پایان قطعانامه راهپیمایان در 8 ماده قرائت و با تکبیر حاضران تایید شد.

امروز مردم استان قزوین سالروز 22 بهمن ر با راهپیمایی خودرویی و موتوری گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر