جزئیات جدیدی از قتل ۱۰ ایرانی و افغانی در رفسنجان

به گفته سرپرست فرمانداری رفسنجان در نزاع روز گذشته (۱۶ مردادماه) ۴ ایرانی و ۶ افغان به قتل رسیدند.

جزئیات جدیدی از قتل ۱۰ ایرانی و افغانی در رفسنجان

به گزارش مملکت آنلاین، حسین رضایی ضمن تسلیت به مردم نجیب بهرمان، درباره این حادثه می‌گوید: در این حادثه ۱۰ نفر کشته شدند که ۴ نفر آنها ایرانی و ۶ نفر افغان بوده است.

او ادامه می‌دهد: طبق بازرسی‌های که از دوستان قاتل شده، ضارب اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشته است و تعادل روحی و روانی نداشته حتی زمان دستگیری تعادل روحی نداشته است.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان این مطلب که قاتل در شهرستان انار دستگیر شده است، اظهار کرد: روز گذشته بلافاصله شورای تامین تشکیل و سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در رفسنجان حضور یافت.

به گفته او، در خصوص طرح ساماندهی اتباع بیگانه در شهرستان با استاندار کرمان مذاکراتی صورت گرفته است و در اولویت‌های کاری استان قرار دارد.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا قاتل حزو اتباع مجاز بوده یا غیرمجاز می‌گوید: هنوز درحال بررسی هویت ضارب هستیم و مشخص نیست که جزو اتباع مجاز است یا خیر.

او تاکید می‌کند: قاتل هیچ نزاعی با ایرانی‌ها نداشته است و مقتولین افغان از اقوام ضارب بوده‌اند و علت اینکه چرا چهار نفر ایرانی را کشته مشخص نیست و پس از بازجویی‌ها اطلاعات تکمیلی را گزارش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر