امروز در فضای باز، ورزش نکنید

سرپرست مرکز اورژانس تهران از ورزشکاران خواست امروز در محیط های باز فعالیت های ورزشی نداشته باشند.

امروز در فضای باز، ورزش نکنید

به گزارش مملکت آنلاین، یحیی صالح طبری درباره توصیه های اورژانس به مردم تهران با توجه به افزایش آلودگی هوا گفت: به ورزشکاران توصیه می شود که در فضای باز ورزش و فعالیت بدنی سنگین نداشته باشند.
وی افزود : افرادی که مجبور به فعالیت کاری در محیط بیرونی هستند پس از رسیدن به منزل بهتر است استحمام کنند همچنین از سفرهای غیرضروری درون شهری نیز پرهیز شود.
وی ادامه داد: بهتر است در شرایطی مانند امروز که آلودگی هوا افزایش یافته است تهرانی ها از وعده غذایی مانند سبزیجات تازه، شیر و سایر مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنند.
 صالح طبری اضافه کرد : سالمندان، زنان باردار، بیماران مبتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و سایر گروه‌های پرخطر نیز تا جایی که امکان دارد از منزل خارج نشوند و اگر هم سفر درون‌شهری ضروری پیش آمد حتما از ماسک مناسب فیلتردار استفاده کرده و داروهایشان را به همراه داشته باشد.
وی گفت: افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی که از دستگاه اکسیژن استفاده می کنند حتما در هنگام خروج از منزل دستگاه قابل حمل اکسیژن ساز را به همراه داشته باشد و با مشاهده علائم تنگی نفس و مشکلات ریوی به اولین و نزدیکترین واحد درمانی مراجعه و یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر