تصادفات درون‌شهری استان خراسان شمالی در نوروز ۱۴۰۱ دو برابر شد

رئیس پلیس راهور استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در نوروز امسال، تعداد ۵۷۸ مورد تصادف در شهر‌های استان به وقوع پیوسته است، گفت: این تعداد تصادف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تصادفات درون‌شهری استان خراسان شمالی در نوروز ۱۴۰۱ دو برابر شد

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ احمد خندانی مقدم گفت: در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۳ مورد تصادف جرحی در شهر‌های سطح استان به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش داشته است.

در این بازه زمانی ۳ مورد تصادف فوتی نیز در حوزه درون‌شهری به وقوع پیوسته است و  در این مدت متأسفانه ۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشته است.
تصادفات درون‌شهری در این مدت ۹۴ نفر مجروح داشته است که  تعداد مجروحان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۲ درصدی همراه بوده است.

خندانی  گفت : تعداد ۵۰۲ مورد نیز تصادف خسارتی در حوزه درون‌شهری به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۲ درصد افزایش داشته است.

 در مجموع در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ تعداد ۵۷۸ مورد تصادف در حوزه درون‌شهری در سطح استان به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر