ممنوع شدن خروج مدیران استان خوزستان تا پایان بارندگی‌ها

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان از ممنوع شدن خروج تمامی مدیران مرتبط با امدادرسانی استان تا پایان بارش‌های جدید خبرداد.

ممنوع شدن خروج مدیران استان خوزستان تا پایان بارندگی‌ها
به گزارش مملکت آنلاین، محمد خانچی در نشست اعضای ستاد مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به رحمت بودن باران، گفت: اگر بارش باران را مدیریت نکنیم برای مردم به دردسر تبدیل خواهد شد، مردم ولی نعمت ما هستند و در حوادث بایستی به گونه ای رفتار کنیم  که آنها دچار مشکل نشوند. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود : در بحث بارشهای آتی که از پنجشنبه شروع می شود دستگاههای امدادرسان باید به گونه‌ای رفتار کنند تا مردم احساس امنیت و آرامش نمایند. 
وی اضافه کرد: مدیران بایستی به حرفهایشان عمل کنند و به قولهایی که در نشستها برای رفع مسائل فنی می دهند وفادار بمانند نه فقط با شعار باعث یاس و ناامیدی مردم شوند.
وی گفت: مدیران باید بدترین سناریو را برای بارندگی های پیش رو ترسیم کنندو هیچ مدیری تحت هر شرایطی حق خروج از حوزه مدیریتی خود را ندارد.
خانچی اظهار داشت: مدیران و به خصوص فرمانداران اکیپ های عملیاتی خود را از همین الان تشکیل دهند و از تجربیات بارندگی‌های گذشته برای رفع نواقص کاری استفاده کنند.

خانچی افزود: همه سازمان ها بایستی در آماده‌باش کامل باشد و نبایستی بارش باران باعث قطع آب، برق، گاز،تلفن و غیره شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر