از ابتدای امسال انجام شد

کشف ۲۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان در پنج ماه امسال خبر داد.

کشف ۲۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

به گزارش مملکت آنلاین، سردار سید محمد صالحی در خصوص مبارزه با دارندگان سلاح غیر مجاز، اظهار کرد: از آنجا که وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است و جرایمی از قبیل سرقت‌های مسلحانه، تیراندازی‌های غیرمجاز، قتل‌های مسلحانه و غیره را به دنبال دارد لذا نیروی انتظامی با جدیت هرچه تمام‌تر با دارندگان سلاح و مهمات برخورد قطعانه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۸۴ درصد وقوع تیراندازی‌های غیر مجاز کشف شده است، افزود: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی و با کار اطلاعاتی و تلاش‌های مستمر شبانه‌روزی در سطح استان خوزستان در پنج ماه گذشته قریب به ۲ هزار قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی را کشف و تعداد یک هزار و ۳۴۴ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: کشف سلاح جنگی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، ۴۸ درصد افزایش داشته و حدود ۵۸ هزار انواع فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

سردار صالحی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان خوزستان شناسایی و متلاشی شده است و در این رابطه ۵۸ نفر از قاچاقچیان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر