دستگیری سارقی با ۲۰۰ فقره سرقت

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۲۰۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو با همکاری پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران خبر داد.

دستگیری سارقی با ۲۰۰ فقره سرقت

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: ساعت یک  بامداد اواخر آذرماه ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب حین  گشت‌زنی‌های انتظامی به فردی که در بین خودروهای پارک شده در خیابان آزادی پرسه‌زنی می زد، مشکوک و موفق شدند وی را در عملیات تعقیب و گریز دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعدادی لوازم و ابزار لازم برای سرقت لوازم خودرو را کشف کنند.

وی افزود: متهم در بررسی های پلیسی منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود که با دستور قضائی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در ادامه گفت : کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی با توجه به ابزار آلات کشف شده که مختص سرقت لوازم و محتویات خودرو بوده، سوابق متهم را بررسی و در تحقیقات پلیسی مشخص شد، وی سابقه دار بوده و تاکنون ۹ مرتبه به جرم سرقت و خرده فروشی مواد مخدر روانه زندان شده است.

موقوفه‌ای اظهار کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم، اظهار داشت که حدود یک سال پیش از زندان آزاد شده و به تنهایی بیش از ۲۰۰ فقره سرقت به شیوه تخریب قفل درب صندوق عقب خودروهای پژو، پراید و سمند در نقاط مرکزی، غرب و جنوب غرب تهران انجام داده و اموال مسروقه را به مالخری فروخته است.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه تاکنون  ۳۲ تن از مال باختگان شناسایی  شده اند، افزود: مخفیگاه مالخر اموال سرقتی نیز شناسایی و با دستور قضائی وی نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر