دستگیری عاملان درگیری منجر به چاقوکشی در لردگان
فرمانده انتظامی لردگان گفت: عاملان درگیری منجر به چاقوکشی در این شهر در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
به گزارش مملکت آنلاین، عبدالله مرادی از دستگیری عاملان نزاع در لردگان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام نزاع در یکی از محلههای شهر لردگان بلافاصله تیمهای گشت کلانتری ۱۱ به محل اعزام و در بررسیهای اولیه مشخص شد چند جوان، پس از درگیری لفظی و طی نزاع شکل گرفته با ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند و ضاربان دخیل در این نزاع هم از محل متواری شدهاند.
فرمانده انتظامی لردگان با اشاره به انجام پیگیریهای پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان چاقو کشی در لردگان، تصریح کرد: در این رابطه با تلاش تیمهایی از پلیس عاملان وقوع چاقو کشی منجر به جرح که دو نفر بودند شناسایی و دستگیر شدند.
مرادی با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به جرح اختلافات بر روی زمین کشاورزی بوده است، گفت: پس از درگیری لفظی و بالا گرفتن درگیری فیزیکی این نزاع رخ داد و در این رابطه ۴ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
انتهای پیام/
ارسال نظر