فرودگاه اراک بعد ۴ ماه بازگشایی شد

مدیر فرودگاه شهدای اراک از بازگشایی باند و فضای پروازی این فرودگاه پس از حدود ۴ ماه تعطیلی خبر داد و گفت: نخستین پرواز فردا به مقصد عسلویه انجام می‌شود.

به گزارش مملکت آنلاین، علی محمدطاهری افزود: باند و فضای پروازی فرودگاه اراک امروز بازگشایی شد و این فرودگاه در غرب کشور دوباره به چرخه خدمات‌رسانی هوایی بازگشت.

وی بیان کرد: نخستین پرواز پس از بازگشایی فرودگاه اراک فردا در مسیر عسلویه با شرکت هواپیمایی کیش‌ایر انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: این پرواز ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه اراک به زمین می‌نشیند و حدود ۲۵ دقیقه بعد این فرودگاه را به مقصد عسلویه ترک می‌کند.

محمدطاهری افزود: پیگیری‌ها برای برقراری پروازهای دیگر نیز در حال انجام است و تلاش می‌شود پروازهای مشهد و عتبات نیز در آینده نزدیک برقرار شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود پروازهای مشهد و عتبات طی یک تا ۲ هفته آینده به برنامه پروازی فرودگاه اراک افزوده شود.

مدیر فرودگاه اراک یادآور شد: این فرودگاه از هشتم یا نهم اسفند سال گذشته به دلیل شرایط و حوادث پیش‌آمده تعطیل شده بود و اکنون پس از حدود چهار ماه دوباره فعالیت خود را از سر گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر