فروشنده اسلحه در تهران دستگیر شد
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که در پوشش کارگر بازار اقدام به فروش اسلحه میکرد.
به گزارش مملکت آنلاین، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق شدند فردی را که با سوءاستفاده از پوشش کارگری اقدام به قاچاق و فروش غیرقانونی سلاح گرم میکرد، در قلب بازار تهران دستگیر کنند.
در پی رصد اطلاعاتی و اقدامات میدانی مأموران پلیس امنیت مشخص شد که متهم با سوءاستفاده از اعتبار و جایگاه اجتماعی قشر کارگر اقدام به قاچاق و فروش سلاح گرم در بازار کرده که در نهایت هنگام تحویل سلاح به خریدار در یکی از سراهای بازار تهران غافلگیر و دستگیر شد.
بررسیهای اولیه حاکی از آن است که این فرد سلاحهای مورد نظر را از مناطق مرزی کشور تهیه میکرد و پس از انتقال به تهران، در بازار سیاه به فروش میرساند.
انتهای پیام/
ارسال نظر