حمله هوایی آمریکایی صهیونی به دو نقطه از شهرستان یزد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دو نقطه نظامی واقع در محدوده خارج از شهر یزد مورد تعرض هوایی قرار گرفت.

به گزارش مملکت آنلاین، اسماعیل دهستانی اظهار داشت: ساعتی قبل، در حمله آمریکایی صهیونیستی دو نقطه واقع در محدوده خارج از شهر یزد مورد تعرض هوایی قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون خسارتی گزارش نشده و شرایط در استان در امنیت و کنترل کامل قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود اخبار را تنها از کانال‌ها و منابع رسمی و معتبر دنبال کرده و به شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر