کاهش یک ساعته ساعت کاری ادارات استان خراسان جنوبی

ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی فردا چهارشنبه یک ساعت کاهش یافت.

به گزارش مملکت آنلاین، استاندار خراسان جنوبی بعدازظهر سه شنبه در ستاد مدیریت بحران استان اعلام کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا و فعالیت سامانه بارشی از امشب در استان، ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی فردا چهارشنبه اول بهمن از ساعت ۸ تا ۱۳ خواهد بود.

سید محمدرضا هاشمی بر مصرف بهینه انرژی از سوی هم استانی ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر