ساعات کاری در استان خراسان جنوبی کاهش یافت
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از کاهش ساعت کاری ادارات در روز چهارشنبه سوم مردادماه خبر داد.
به گزارش مملکت آنلاین، ناصر ناصری امروز دوم مرداد با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای روز چهارشنبه سوم مردادماه، ساعت کاری کلیه دستگاه های اجرایی، نهادها، دانشگاهها و بانک های استان کاهش مییابد.
وی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر در پیش بودن روزهای بسیار گرم طی روزهای آتی، تصریح کرد: ساعت کاری ادارات در روز چهارشنبه با هدف حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از گرمازدگی و همچنین مدیریت مصرف انرژی کاهش مییابد.
به گفته وی؛ ساعت کاری ادارات در روز چهارشنبه ۳ مردادماه با احتساب ۲ ساعت تعجیل در خروج ۶:۰۰ تا ۱۱:۰۰ و انجام امورات به صورت دورکاری همراه خواهد بود.
انتهای پیام/
ارسال نظر