مجوز باغ وحش بابلسر لغو شد

سرپرست اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: مجوز محیط‌زیستی باغ‌وحش بابلسر در راستای صیانت از حقوق حیوانات و ارتقای استانداردهای نگهداری به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش مملکت آنلاین،  علیرضا ابراهیمی روز دوشنبه در نشست حفاظت محیط زیست مازندان در ساری اظهار داشت: با وجود اخطاریه‌ها و مهلت‌های اعطاشده جهت رفع نواقص، باغ‌وحش بابلسر موفق به اجرای اقدامات اصلاحی مؤثر نشد و در ارزیابی نهایی سازمان حفاظت محیط زیست، رتبه «خیلی ضعیف» را کسب و مجوز محیط زیستی آن مجموعه به حالت تعلیق در آمده است.

وی افزود: این مجموعه موظف است در اسرع وقت اقدامات اصلاحی لازم را مطابق با دستورالعمل ایجاد و نگهداری باغ‌وحش‌ها به‌طور کامل اجرا کند ‌و تا زمان رفع نواقص و تأیید نهایی، هرگونه فعالیت شامل ورود و خروج حیوانات، فروش بلیت و پذیرش بازدیدکنندگان اکیداً ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر