دستگیری ۲۰۰ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز در جزیره قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از دستگیری ۲۰۰ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز در راستای طرح هجرت و مطالبات مردمی بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ علی اکبر مرادی اظهار کرد: دستگیری و جمع‌آوری این افراد با اجرای طرح هجرت برخورد با اتباع خارجی و غیرقانونی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر اطلاعیه‌های قبلی پلیس این شهرستان مرزی مبنی بر شناسایی و گزارش حضور اتباع خارجی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و یگان‌های تابعه این فرماندهی، ماموران پلیس توانستند با همکاری و مشارکت قشموندان این تعداد تبعه خارجی غیر مجاز را در سطح این جزیره جمع‌آوری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: این افراد در جهت ساماندهی اتباع خارجی غیر مجاز و طی هماهنگی‌های به عمل آمده به کشورهای خودشان بازگردانده می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر