دستگیری یک کارمند دولتی در مشگین شهر به جرم اختلاس

دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر از دستگیری یکی از کارمندان ادارات دولتی مشگین شهر به جرم اختلاس خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، بابک نونهال ۱۳دی در جمع خبرنگاران و در تشریح جزئیات این خبر گفت: حسب گزارش واصله و بررسی‌های قضایی انجام شده، یکی از کارکنان ادارات حمایتی شهرستان اقدام به برداشت و تصاحب بیش از دو میلیارد ریال از منابع دولتی تخصیصی کرده بود که دستگیر و پس از تفهیم اتهام بزه اختلاس با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

دادستان مشگین شهر گفت: دادستانی مترصد اقدامات خلاف مقررات مسئولان و کارکنان دولت بوده و از مردم ، مراجع و سازمان‌های مربوطه انتظار دارد هرگونه گزارش مربوطه را به سامانه دادسرای مشگین‌شهر یا به نحو حضوری اعلام کنند.

نونهال ادامه داد: دستگاه قضایی به مردم عزیز این اطمینان را می‌دهد با چنین افرادی که با دست‌اندازی به اموال عمومی موجبات خدشه دار کردن اعتماد عمومی به نظام و مسئولان را فراهم کند بدون اغماض وبا اشد مجازات برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر