ادارات قم بدلیل آلودگی هوا تعطیل شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم گفت: به دلیل تداوم شرایط آلودگی هوای در استان قم کارگروه مدیریت شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادارات را در روز دوشنبه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، محسن اروجی گفت: با توجه به آلودگی شدید هوا، قم جلسه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار امروز در استان برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه هوای قم امروز در شرایط بسیار ناسالم قرار داشت افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی احتمالاً فردا همین شرایط جوی در استان قم را خواهیم داشت.

اروجی ابراز کرد: بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت شرایط اضطرار آلودگی هوای قم همه ادارات استان به دستگاه‌های امدادرسان فردا دوشنبه ۱۸ تیرماه تعطیل خواهند بود.

وی بیان کرد: امروز نیز ادارات قم به دلیل شرایط آلودگی هوای قم از ساعت ۱۱ صبح تعطیل اعلام شد تا آسیب‌های کمتری به شهروندان قمی برسد

انتهای پیام/

ارسال نظر