دستگیری ۱۷۸ نفر در استان گیلان بدلیل عرضه موادمحترقه غیرمجاز

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مواد محترقه غیرمجاز در روزهای منتهی به چهارشنبه آخرسال و دستگیری ۱۷۸ نفر در این رابطه خبر داد.

دستگیری ۱۷۸ نفر در استان گیلان بدلیل عرضه موادمحترقه غیرمجاز

به گزارش مملکت آنلاین از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز سه شنبه با بیان اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عاملان خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بدون اغماض برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: افرادی که در زمان گفته شده اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند، تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ بازداشت خواهند بود.

این مقام ارشد انتظامی به برخورد با رانندگان متخلف و ناهنجار در شب چهارشبه آخر سال نیز اشاره کرد و افزود: خودرو آن دسته از رانندگانی که در این شب اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ توقیف خواهد شد.

ملکی در ادامه از کشف بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه و آتش‌زا غیرمجاز و ۲۴۱ کیلوگرم مواد محترقه و آتش‌زا پرخطر در روزهای منتهی به چهارشنبه آخرسال و دستگیری ۱۷۸ نفر در این رابطه در استان گیلان خبر داد.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی برخورد و مقابله می‌کند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش موادمحترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر