کشف ۱۰۲ هزار عدد موادمحترقه در استان قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۰۲ هزار ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در قزوین و دستگیری ۴ نفر در این خصوص خبر داد.

کشف ۱۰۲ هزار عدد موادمحترقه در استان قزوین

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ داوود عبدالمالکی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شده به ایام پایانی سال و به منظور پیشگیری حوادث و خطرات مربوط به استفاده از مواد محترقه غیرمجاز، برخورد با هنجارشکنان و عاملان خرید، فروش و توزیع مواد محترقه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین گشت زنی در سطح شهر، ۹۴ هزار و ۸۸۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در اقدامی دیگر که توسط مأموران کلانتری ۲۰ اقبالیه و پاسگاه انتظامی کورانه انجام گرفت ۳ نفر دستگیر شده و ۷ هزار و ۸۲۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت بیشتر از فرزندان جوان و نوجوان خود در ایام منتهی به پایان سال، هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص عاملان خرید و فروش مواد محترقه در شهر را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر