رئیس شورای شهر اسدآباد استعفا کرد

سخنگوی شورای اسلامی اسدآباد از استعفای رئیس شورای اسلامی این شهر خبر داد.

رئیس شورای شهر اسدآباد استعفا کرد

به گزارش مملکت آنلاین، حمیدرضا مرادی‌ضمیر اظهار کرد: حکم قاسم‌علی شرکایی به عنوان شهردار انتخاب شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر پس از گذشت بیش از سه ماه و نیم مورد تأیید استانداری قرار گرفته و به‌زودی مراسم تودیع و معارفه وی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: قاسم‌علی شرکائی یکی از اعضا شورای اسلامی این شهر بوده و با توجه به تأیید شدن حکم، وی امروز از سمت ریاست شورا استعفا کرد و طی جلسه امروز، ۱۳ اسفند اعضای شورا با استعفا وی موافقت کردند.

رئیس جدید شورای شهر اسدآباد خاطرنشان کرد: با استعفای امروز وی از ریاست شورا و عضو شورا، رسول سلیمانی عضو علی‌البدل جایگزین شد و بنده نیز با اکثریت آراء به عنوان رئیس جدید شورا معرفی شدم. 

در جلسه ۲۴ آبان‌ماه امسال با کسب اکثریت آراء اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد از بین شش گزینه بومی، قاسم‌علی شرکائی رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

با توجه به این انتخاب مکاتبات لازم توسط شورای اسلامی این شهر با مدیر امور شهری و شوراهای استانداری همدان به منظور صدور حکم شهردار اسدآباد انجام گرفت که سرانجام با گذشت روند طولانی بیش از سه ماه و نیم حکم قاسم‌علی شرکایی به عنوان شهردار اسدآباد مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر