شهردار اسدآباد استعفا کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد از تقدیم استعفای شهردار اسدآباد به شورای اسلامی این شهر خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، حمید ضا مرادی‌ضمیر اظهار کرد: شهردار اسدآباد درخواست استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرده و فعلا درخواست وی در شورا در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه طی یک یا دو روز آینده در رابطه با موافقت و یا رد استعفای شهردار در شورای اسلامی تصمیم گیری خواهد شد، افزود: پس از تصمیم گیری نهایی در رابطه با درخواست استعفای شهردار به طور قطع علت درخواست استعفایش را اعلام خواهیم کرد. 

مرادی‌ضمیر یادآور شد: در حال حاضر شهردار اسدآباد تا زمان تصمیم گیری نهایی شورای اسلامی در رابطه با درخواست استعفایش در مسئولیت شهردار شهر در حال انجام وظیفه است و هم اکنون نیز در همایش شهرداران استان همدان همراه با سایر شهرداران در شهر جهانی لالجین برای شرکت در این همایش شرکت کرده‌ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر