منتخبین لنگرود، رودبار و صومعه سرا مشخص شدند

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: مهرداد لاهوتی، مهرداد گودرزوندچگینی و سعید رحمت‌زاد به ترتیب به عنوان منتخبین مردم حوزه‌های لنگرود، رودبار و صومعه سرا وارد مجلس شدند.

منتخبین لنگرود، رودبار و صومعه سرا مشخص شدند

به گزارش مملکت آنلاین، جواد شفیعی‌ثابت با اعلام نتایج دیگر حوزه‌های انتخابیه گیلان اظهار کرد: نتایج نهایی سه حوزه انتخابیه دیگر در گیلان شامل «لنگرود» و «صومعه سرا» و «رودبار» مشخص و اعلام شد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان لنگرود مهرداد لاهوتی با ۲۴ هزار و ۹۳۶ رای منتخب مردم شد.

شفیعی ثابت بیان کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان رودبار مهرداد گودرزوند چگینی با ۱۸هزار و ۷۸۸ رای منتخب مردم رودبار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان صومعه‌سرا سعید رحمت‌زاده پشتیری با ۲۴ هزار و ۷۶۰ رای منتخب مردم این حوزه انتخابیه شد؛ نقی رنجبر دیگر نامزد این حوزه انتخابیه با ۲۴ هزار و ۶۹۲ رای به عنوان نفر دوم آرای مأخوذه را کسب کرد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه ۱۱ گانه استان گیلان انتخابات مرحله دوم نداریم، گفت: نتایح رسمی آرای دو حوزه «لاهیجان و سیاهکل» و «شفت و فومن» متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر