نماینده آستارا مشخص شد

فرماندار شهرستان آستارا گفت: ولی داداشی با کسب بیشترین آرا ء ماخوذه به عنوان نماینده منتخب مردم آستارا به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

نماینده آستارا مشخص شد

به گزارش مملکت آنلاین، محمدرضا شهاب زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از شمارش آرای ماخوذه در شهرستان بندری آستارا مشارکت مردم در این دوره از انتخابات به بیش از ۷۲ درصد رسید و ولی داداشی با کسب ۱۶ هزار و ۴۷۴ رای نماینده منتخب مردم شهرستان آستارا شد.

وی افزود: در این انتخابات غلامرضا مرحبا با کسب ۱۵ هزار و ۴۱۷ رای نفر دوم و اسد معانی با کسب ۱۰ هزار و ۲۲۳ رای نفر سوم شد.

فرماندار آستارا با تبریک به مردم شهرستان گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند که با حضور موثر خود و کسب رتبه نخست مشارکت استان با رقم بیش از ۷۲ درصد بار دیگر نشان دادند که پشت نظام و رهبری را خالی نمی کنند.

شهاب زاده اعلام کرد: از مجموع ۶۸ هزار و ۸۵۶ واجدین شرایط اخذ رای شهرستان ۵۰ هزار و ۱۰۴ نفر آرا خود را به صندوق انداختند که از این تعداد۴۸ هزار و ۴۲۵ رای صحیح و یک هزار ۶۷۹ رای باطله ماخوذه و ۳۲ رای غیر ماخوذه بود.

ولی داداشی نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی از شهرستان آستارا بود. وی متولد آستارا و دارای مدرک دکترای حقوق با گرایش اصول گرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر