بازداشت ۲۸ نفر عضو یک شرکت هرمی در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت Qnet در یک ساختمان در منطقه گلشهر کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۸ نفر بازداشت شده‌اند.

بازداشت ۲۸ نفر عضو یک شرکت هرمی در کرج

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ حکمت اله شجاعیش اظهار کرد:  با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به Qnet ، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، افرادی با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت Qnet به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی محل تجمع اعضای این باند منطقه گلشهر کرج شناسایی شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری ۲۸ نفر از اعضای این باند شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت Qnet اعتراف کردند.

شجاعی خاطرنشان کرد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۲۲  میلیارد ریال برآورد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر