افزایش ۳۰۰ درصدی بودجه شهرداری خلخال نسبت به سال گذشته

شهردار خلخال گفت: بودجه تنظیمی امسال شهرداری خلخال در مقایسه با سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۳۰۰ درصدی بودجه شهرداری خلخال نسبت به سال گذشته

به گزارش مملکت آنلاین، ودود محمدی روز یکشنبه در آیین تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری خلخال به اعضای شورای اسلامی افزود: بودجه شهرداری خلخال در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال و این میزان با سه برابر افزایش در سال جاری به بیش از ۲ هزار میلیارد ریال رسیده است.

شهردار خلخال اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری خلخال هم ۲۸۰ میلیارد ریال بوده که با بیش از ۲ برابر افزایش امسال به ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی ادامه داد: هر چند بودجه پیشنهادی شهرداری خلخال در مقایسه با بودجه تنظیمی شهرهای دیگر استان مثل سرعین که ۱۰ هزار میلیارد ریال است رقم ناچیزی می‌باشد ، ولی همین بودجه ۲ هزار میلیاردی امسال شهرداری خلخال نسبت به ۲ سال پیش بیش از هفت برابر افزایش یافته است.

شهردار خلخال اضافه کرد: در تنظیم بودجه امسال شهرداری ۶۰ درصد برای امورات جاری و ۴۰ درصد نیز برای اجرای طرح‌های عمرانی در نظر گرفته شده و هزینه‌کرد بودجه شهرداری بر این اساس خواهد بود.

محمدی اظهار کرد: امسال با صرف هزینه‌ای حدود ۶۰۰ میلیارد ریال چندین طرح عمرانی بزرگ و کوچک توسط شهرداری در شهر خلخال اجرا شده است.

شهردار خلخال اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی ، ساخت کانال ، کانیوو ، زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی ، توسعه فضای سبز ، زیباسازی شهر ، احداث آب‌نما ، نصب نمادهای شهری ، هوشمندسازی سیستم اداری ، اصلاح سایت پسماند زباله ، اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء ، تجهیز کارخانه تولید قطعات بتنی ، تجهیز کارخانه آسفالت ، راه‌اندازی تجهیزات گازسوز این کارخانه و افزایش تولید آسفالت به ۱۲۰ تن در ساعت را از جمله طرح‌های اجرا شده توسط شهرداری خلخال ذکر کرد.

محمدی افزود: در ۲ سال گذشته شهرداری موفق به پرداخت بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی به طلبکاران شد و بدهی آن صفر است.

سیدجواد یحیی‌زاده ، فرماندار خلخال نیز در این آیین با قدردانی از تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر برای توسعه و عمران شهری و اجرای طرح‌های عمرانی متعدد در سال جاری‌ گفت: هم‌افزایی و همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی خلخال و انجام حجم کاری بسیار بالا در نوع خود بی‌سابقه و بی‌نظیر است.

وی اظهار امیدواری کرد که بودجه پیشنهادی شهرداری مورد تایید شورای اسلامی و کمیته تطبیق این شهرستان قرار گرفته و به اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر