برف، مدارس و برخی دانشگاه‌های استان اردبیل را تعطیل کرد

بارش برف و برودت هوا فعالیت مدارس در برخی از شهرهای استان اردبیل را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد.

برف، مدارس و برخی دانشگاه‌های استان اردبیل را تعطیل کرد

به گزارش مملکت آنلاین، آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه ای در خصوص فعالیت های آموزشی مدارس در روز چهارشنبه اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، سرعین، نیر، هیر، گرمی، انگوت، مشگین شهر، لاهرود، ارشق، خلخال، کوثر، خورش رستم و شاهرود فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین در شهرستان های بیله سوار و جعفر آباد دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و مشکلات تردد، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل، نمین و مشگین‌شهر در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه لغو و امتحانات لغو شده این روز در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه در همان ساعت قبلی برگزار خواهد شد.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم در اطلاعیه ای از لغو امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

طبق این اطلاعیه زمان جدید این امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد.

کلاس های آموزشی و کارآموزی دانشجویان در کلیه دانشکده های دانشگاه تعطیل است.

لازم به ذکر است کارورزی دانشجویان همچنان طبق برنامه دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر