وزیر بهداشت: در دولت سیزدهم ۱۶ هزار تخت بیمارستانی اضافه شده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم افزون بر ۱۶ هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت‌های درمانی کشور اضافه شده است.

به گزارش مملکت آنلاین از روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی قم، بهرام عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر به قم و در دیدار با آیت الله سبحانی از مراجع تقلید، اضافه کرد: استعداد تولیدات در کشور ما در زمینه تولیددارو و داروهای زیست فناوری جدید بسیار بیشتر از وضعیت فعلی است و می‌بایست استعدادهای بالقوه را تبدیل به بالفعل کنیم.

گفتنی است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از این با آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید نیز دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر