مدارس ۱۱ شهر استان کرمانشاه غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی در ۱۱ شهرستان استان (غیر از گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین) به دلیل سرمای هوا در روز شنبه (۱۴ بهمن) خبر داد و گفت: همچنین مدارس مقطع متوسطه در این یازده شهرستان با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

به گزارش مملکت آنلاین، افشین یگانه با اعلام این خبر افزود: مدارس مقطع متوسطه نوبت صبح شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی، پاوه و دالاهو نیز تعطیل و به صورت غیرحضوری است. 

 وی اظهار کرد: این تعطیلی و تاخیر شامل مدارس شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین نمی‌شود. 

به گفته یگانه فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: نوبت بعدازظهر تمام مدارس استان و نیز فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها به روال عادی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر