۲ عضو شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب کنار گذاشته شدند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۲ عضو شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب به دلیل تخلف سلب عضویت شدند.

۲ عضو شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب کنار گذاشته شدند

به گزارش مملکت آنلاین، صدرالله بابلی با بیان اینکه جلسه تحلیف «بهرام اکبری» و «کیوان امینی» ۲ عضو شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب امروز برگزار شد، افزود: باتوجه به تخلف ۲ فرد مزبور پرونده کیفری نسبت به جرائم رخ داده در شورای شهر و شهرداری تشکیل و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه به عنوان ضابطان قضایی نسبت به قسمتی از پرونده برای متهمین کیفر خواست صادر شد.

وی اظهار کرد: با توجه به داشتن سمت دولتی برای تعدادی از متهمین پرونده برابر نص قانون درخواست تعلیق آن ها از فعالیت شغلی از مراجع ذیصلاح شده که بر این اساس این ۲ عضو شورا نیز برکنار شدند.

فرماندار سرپل ذهاب اضافه کرد: با توجه به برکناری دائم این ۲ عضو، «شیرزاد صیدی» و «مسعود مروتی» از اعضای علی البدل به عنوان جایگزین این افراد عضو شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب شدند.

بابلی با قدردانی از دستگاه قضایی در راستای مقابله با تخلفات ادامه داد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس قوه قضاییه مبنی بر مبارزه با فساد و در راستای صیانت از حقوق شهروندان و بیت‌المال و انتظار به حق شهروندان از دستگاه قضا، با مرتکبین در هر جایگاه و موقعیتی برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر